Reklamační řád - postup

 

1. Jako prodávající poskytujeme pro spotřebitele záruku na zboží v délce 24 měsíců

  •  záruka se vztahuje pouze na závady vzniklé při běžném používání výrobku
  •  záruka se nevztahuje na závady způsobené nešetrným nebo násilným zacházením s výrobky, neodbornými  zásahy, nedodržením technických podmínek pro provozování a na vady vzniklé v důsledku oprav, které  neprováděl prodávající nebo jím pověřená osoba. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z  provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených  vnějšími událostmi a chybnou manipulací.
  •  nárok na záruku nelze uplatnit, jestliže vady byly způsobeny vnějšími událostmi a nezpůsobil je prodávající. 

 

2Reklamace v případě doručené poškozené zásilky přepravcem

  •  pokud zásilka jeví známky poškození při předání přepravcem, nepřebírejte tuto zásilku
  •  pokud je obal neporušený a zboží je uvnitř poškozeno, informujte o tom neprodlené naši společnost nebo přepravce (u České pošty je nutno oznámit do 24h. od převzetí na kterékoliv pobočce)

 

3. Pokud zboží jeví známky vady, dejte nám vědět  na info (zavináč) cestovnipotreby.cz a zašlete zboží doporučeně na adresu:

TRAGOO s.r.o.
Jiřího ze Vtelna 1731/11
Praha 9 - Horní Počernice, 193 00

 

V balíčku nesmí chybět kopie daňového dokladu a důvod reklamace. 

 

4. Jakmile se nám zboží vrátí, dáme vám ihned vědět a zašleme doklad o přijetí reklamace. 

 

5. Na vyřízení reklamace máme zákonnou lhůtu 30 pracovních dní, snažíme se však reklamace vyřizovat co nejrychleji, reklamace nijak schválně nezdržujeme. 


Nebyla nalezena šablona pro modul posrotatorimg
Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací Rozumím